Kėgelio pratimai

Kėgelio pratimais galite mankštinti raumenys, kurie kartais vadinami skirtingai: dubens dugno raumenys ar PC (pubococcygeus) raumenys, tačiau kiekvienas pavadinimas atitinka tą pačią raumenų ir raiščių grupę, kuri laiko dubens vidaus organus. Moters kūne jie prasideda nuo gaktikaulio iki uodegikaulio, supa šlaplės angą, makštį ir išangę. Svarbu atkreipti dėmesį, kad su susilpnėjusių dubens dugno raumenų problema, nepaisant įsišaknijusio įsitikinimo, susiduria ne tik moterys. Vyrai taip pat turėtų rūpintis šia raumenų grupe. Vyro organizme šie raumenys supa gaktikaulį ir prostatą.

Gero tonuso raumenys yra pakankamai išsitempę, tinkamai prilaikantys organus. Jei šie raumenys susilpnėja ir subliūkšta, atsiranda problemos.

Arnoldas Kėgelis MD, Amerikos ginekologas, buvo pirmasis supratęs dubens dugno raumenų veiklos svarbą. Jis parengė pratimus dubens dugno raumenims treniruoti. Visi, nepaisant amžiaus ir lyties, turėtų reguliariai atlikti šiuos pratimus.

Kodėl būtina treniruoti Kėgelio raumenis? Tvirti dubens dugno raumenys sustiprina lytinio akto metu patiriamus pojūčius, taip pat stiprūs raumenys sumažina šlapimo nelaikymo problemos atsiradimo tikimybę ar šlapimo pūslės prolapsą. Stiprūs šios grupės raumenys taip pat palengvina gimdymą, patiriamas mažesnis skausmas gimdymo metu, po to greičiau atsistatoma, sumažėja šlapimo pūslės prolapso tikimybė ateityje.

Kaip juos atlikti?

Atliekant Kėgelio pratimus, svarbu neįtempti pilvo raumenų. Iš pradžių gali būti sudėtinga tai padaryti, tad patikrinkite pridėję delną ant pilvo po bamba, ar jie neįsitempia. Jei atliekanti pratimą, įsitempia pilvo presas, sustokite ir bandykite iš pradžių. Pastaba: Kėgelio pratimus tiek moterys, tiek vyrai turėtų atlikti vienodai. Moterys, pradėdamos šlapintis, stenkitės sulaikyti šlapimą, o paskui vėl atleiskite. Pasistenkite atlikti šį pratimą kiekvieno apsilankymo tualete metu. Vyrams yra du būdai: stenkitės pajudinti penį erekcijos būsenoje arba stenkitės trumpam sulaikyti šlapimą šlapinantis.

SVARBI PASTABA: Nerekomenduotina dažnai atlikti šį pratimą šlapinantis. Po kelių savaičių treniruočių šlapinimosi metu jau sugebėsite tinkamai įtempti dubens dugno raumenis. Sekantis žingsnis - Kėgelio pratimai.

1-as pratimas

Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kelius, padėkite pėdas ant grindų ir užkiškite rankas už strėnų. Pasistenkite nuspausti jas savo strėnomis tuo pačiu metu keliant klubus nuo žemės, įtempiant raumenis taip „kaip tualete“.

2-as pratimas

Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kelius, padėkite pėdas ant grindų ir užkiškite rankas už strėnų. Švelniai spauskite rankas savo strėnomis ir įtempkite makšties raumenis (kaip tualete). Laikykite įtempusi raumenis kol lėtai ištiesite vieną iš kojų, leidžiant kulną link žemės. Stenkitės neatpalaiduoti strėnų spaudžiant rankas ir neatpalaiduokite dubens dugno raumenų. Ištieskite koją į pradinę padėtį ir kartokite pratimą su kita koja.

3-ias pratimas

Atsigulkite ant pilvo ir rankas užkiškite už kaktos. Pasistenkite „išlenkti“ dubenį. Teisingai atlikite šį pratimą, padėkite savo kojas, dubenį, krūtinę ir rankas ant grindų. Tik pilvo dalis pakyla nuo grindų. Liekno sudėjimo žmonėms turėtų pavykti pakelti pilvą nuo grindų.

Tada kai išmoksite mankštinti dubens dugno raumenis ir gebėsite juos kontroliuoti, galėsite valdyti ir atpalaiduoti tos raumenų grupės raumenis bet kurioje pozicijoje: stovint, sėdint ar gulint. Sugebėsite tai padaryti kasdienės veiklos metu – valantis dantis, važiuojant autobusu, esant darbe ir pan.

Atminkite! Kuo dažniau treniruositės, tuo greičiau pajusite savo darbo rezultatą ir taip greičiau sustiprinsite savo kūną.

 

Šioje svetainėje naudojami slapukai

Jūsų naršyklėje esančius duomenis arba slapukus naudojame siekdami pritaikyti mūsų svetainę jūsų individualiems poreikiams ir pagerinti naudojimosi ja patogumą, analizuoti svetainės veiklą, tokiu būdu padedant sustiprinti mūsų rinkodarą bei pardavimus, ir rodyti individualiems poreikiams pritaikytus skelbimus, pagrįstus informacija apie jūsų interesus (įskaitant jūsų veiklą mūsų svetainėje arba kitose svetainėse), ir jūsų buvimo vietą. Žemiau jūs galite pakeisti naršyklės nustatymus, kad blokuotumėte kai kuriuos arba visus slapukus.

1. Paslauga automatiškai nerenka jokios informacijos, išskyrus slapukuose esančią informaciją.

2. Slapukų failai (vadinamieji slapukai) - tai IT duomenys, tiksliau - tekstiniai failai, kurie saugomi Paslaugos Naudotojo galiniame įrenginyje ir yra skirti naudotis Paslauga. Slapukuose paprastai nurodomas svetainės, iš kurios jie gauti, pavadinimas, saugojimo galiniame įrenginyje laikas ir unikalus numeris.

3. Subjektas, kuris įrašo slapukus į Paslaugos Naudotojo galinį įrenginį ir gauna prieigą prie jų, yra Paslaugos teikėjas TZMO SA, kurio registruotos buveinės adresas: Żółkiewskiego 20/16, 87-100 Torunė.

4. Slapukai naudojami šiais tikslais:

a) Paslaugos turinio pritaikymui Naudotojo poreikiams ir svetainių naudojimo optimizavimui; visų pirma, šie failai leidžia atpažinti Paslaugos Naudotojo įrenginį ir tinkamai rodyti svetainę, pritaikytą individualiems poreikiams;

b) statistikos, padedančios suprasti, kaip Paslaugų Naudotojai naudojasi konkrečiomis interneto svetainėmis, rengimui, o tai leidžia tobulinti jų struktūrą ir turinį;

5. Paslaugoje naudojami dviejų pagrindinių tipų slapukai: seanso slapukai ir nuolatiniai slapukai. Seanso slapukai - tai laikini failai, kurie saugomi Naudotojo galiniame įrenginyje iki atsijungimo, išėjimo iš svetainės arba programinės įrangos (interneto naršyklės) išjungimo. Nuolatiniai slapukai saugomi Vartotojo galiniame įrenginyje tiek laiko, kiek nurodyta slapukų failų parametruose, arba tol, kol Naudotojas juos ištrina.

6. Teikiant Paslaugą naudojami šių tipų slapukai:

Vardas Domenas Tipas Trukmė
_fbp .seni.pl Advertisement 3 months
smvr .seni.pl Analytics 10 years
smuuid .seni.pl Analytics 10 years
_ga .seni.pl Analytics 2 years
_gid .seni.pl Analytics 1 day
_gat_gtag_UA_17582194_1 .seni.pl Analytics 1 minute
_gat_UA-17582194-1 .seni.pl Analytics 1 minute
_smvs .seni.pl Analytics 1 day
_hjFirstSeen .seni.pl Analytics 30 minutes
_hjIncludedInSessionSample seni.pl Analytics 2 minutes
_hjAbsoluteSessionInProgress .seni.pl Analytics 30 minutes
smg salesmanago.pl Analytics 10 years
symfony seni.pl Other 2 hours
_hjSessionUser_2724099 .seni.pl Analytics 1 year
_hjSession_2724099 .seni.pl Analytics 30 minutes
SERVERID app3.salesmanago.pl Performance session

7. Daugeliu atvejų programinė įranga, naudojama svetainėms naršyti (interneto naršyklė), leidžia saugoti slapukus Naudotojo galiniame įrenginyje pagal numatymą. Paslaugos Naudotojai gali bet kada pakeisti slapukų nustatymus. Šiuos nustatymus visų pirma galima pakeisti taip, kad interneto naršyklės nustatymuose būtų blokuojamas automatinis slapukų tvarkymas arba informuojama apie kiekvieną jų išsiuntimą Paslaugos Naudotojo įrenginyje. Išsamią informaciją apie slapukų tvarkymo galimybes ir būdus rasite programinės įrangos (interneto naršyklės) nustatymuose.

8. Paslaugos Teikėjas informuoja, kad slapukų naudojimo apribojimas gali turėti įtakos kai kurioms Paslaugos puslapiuose prieinamoms funkcijoms.

šaltinis: http://wszystkoociasteczkach.pl

Išsaugokite pasirinkimą Sutinku su visais